Pechhulp nodig?
Wij staan voor je klaar.
Autobedrijf van der Heide helpt je weer op weg
Heb je autopech? Wat vervelend! Wij helpen je graag weer op weg. Heb je recht op onze pechhulp? Bel dan ons servicenummer en wij sturen zo snel mogelijk een monteur naar je toe. 24 uur per dag en in bijna heel Europa.
Waar en wanneer kan je pechhulp krijgen?
Heb jij pech met je Volkswagen, SEAT, CUPRA, Škoda of VW Bedrijfswagen? Dan kan je op ons rekenen. Het maakt niet uit wáár je pech krijgt: op je eigen oprit, op je werk of ergens anders in Nederland of Europa. Ook bij (ruit)schade kun je onze pechhulp inschakelen. Weet je niet zeker welke mogelijkheden je hebt? Geen punt; de alarmcentrale helpt je graag verder.
Hoe werkt pechhulp precies?
Heb je pechhulp nodig? Hieronder staan een aantal telefoonnummers. Bel het nummer dat voor jou van toepassing is en de alarmcentrale helpt je verder. Sta je op een Nederlandse snelweg of N-weg? Dan wordt de wegenwacht ingeschakeld. In andere gevallen zorgt de alarmcentrale dat er een servicedealer in de buurt naar je toe komt.
Volkswagen pechhulp | SEAT pechhulp | Å koda pechhulp | CUPRA pechhulp | |
NL | 088 0330 109 | 088 0330 106 | 088 0330 107 | 088 0330 105 |
Buitenland | +31 88 0330 109 | +31 88 0330 106 | +31 88 0330 107 | +31 88 0330 105 |
Wanneer heb je recht op de pechhulp?
In principe heb je recht op onze pechhulp tot de eerste grote onderhoudsbeurt die volgens fabrieksvoorschriften moet plaatsvinden. Is jouw auto ouder? Dan kan je nog steeds gebruik blijven maken van onze pechhulp. Let op: om recht te blijven houden op pechhulp moet je wel het reguliere onderhoud én de geadviseerde reparatiewerkzaamheden op tijd bij ons laten uitvoeren.
Wat te doen bij pech in Nederland?
- Zorg dat je op een veilige plaats staat en de nodige veiligheidsmaatregelen neemt. Denk hierbij aan een veiligheidshesje en een gevarendriehoek;
- Bel de pechhulp;
- Houd je serviceboekje met de onderhoudsgegevens bij de hand;
- De medewerker stelt je een paar vragen over de auto, zoals de kilometerstand, gegevens van je servicedealer, het onderhoud en de meldcode (laatste 4 cijfers van het chassisnummer);
- Zorg dat je je locatie weet zodat je dit kan doorgeven aan de centralist. Denk aan het wegnummer, de kilometeraanduiding en een zo nauwkeurig mogelijke plaatsaanduiding;
- Zodra de centralist genoeg weet wordt de hulpverlening opgestart. Verandert je situatie in de tussentijd? Je kunt altijd opnieuw bellen met de alarmcentrale.